- Бронювання квитків
- Повернення квитків
- Посадка на автобус
- Загальні питання
Знайдіть напрямок скориставшись панелю пошуку рейсів. Введіть у відповідні ячейки назви міст відправлення та прибуття, заплановану дату поїздки та, за необхідності, кількість пасажирів, натисніть "Знайти квитки" (додати пасажирів можна також на етапі бронювання). З представлених варіантів пошуку оберіть оптимальний варіант, попередньо ознайомившись з усіма деталями та умовами рейсу, та натисніть "Забронювати" або "Купити" (в залежності від дозволеного типу оплати). На сторінці бронювання у відповідні ячейки введіть свої контактні дані та оберіть тип розрахунку за квиток. Увага! Бронювання або сплачений квиток необхідно підтвердити з менеджером аби отримати більше інформації щодо квитка та консультацію щодо поїздки.
За 1 раз сайт дозволяє придбати або забронювати необмежену кількість квитків (в залежності від кількості пасажирів у замовленні, наприклад, групова поїздка). Для цього необхідно на етапі пошуку рейсу або на етапі бронювання додати необхідну кількість персон до замовлення для розрахунку підсумкової ціни. Увага! Великі замовлення (від 10 пасажирів) найкраще оформлювати разом з менеджером компанії Rubikon - це забезпечить для Вас найкращий вибір рейсу та гарантію успішної подорожі.
Придбання квитка, в середньому, можливе від 60 днів до 30 хвилин до виїзду - правила на кожному рейсі індивідуальні (більше детальної інформації можна отримати проконсультувавшись з менеджером). Оплата замовлення потребує часу для підтвердження зачислення коштів на рахунки компанії, внесення пасажира у списки водія та створення підтверджуючого документа - сплаченого квитка. Рекомендуємо вносити кошти за поїздку завчасно - мінімум за 1 годину до відправлення (в робочі години компанії).
Бронювання необхідно підтвердити не пізніше ніж за день до виїзду, до 15:00. Якщо ви не відповіли на дзвінок, вам буде надіслано повідомлення у Viber, WhatsApp або Telegram із підтвердженням поїздки.
Після бронювання електронний квиток надсилається у ваш месенджер (Viber, WhatsApp або Telegram). У повідомленні також буде вказано місце посадки та номер платформи.
Протягом однієї години після оформлення заявки з вами зв’яжеться менеджер за вказаним номером телефону. Якщо ви не хочете чекати дзвінка, можете зателефонувати до кол-центру та назвати номер заявки для підтвердження бронювання.